Szanowni Klienci
W dniu 1.12.2022 r. zostanie udostępniona nowa bankowość elektroniczna.
Pierwsze co zauważysz, to odświeżona szata graficzna.
Dodaliśmy nowe ikony i ilustracje oraz zmieniliśmy kolorystykę.
W kolejnym kroku zauważysz z pewnością to, co najważniejsze – że rozszerzyliśmy funkcjonalność Twojej bankowości internetowej.
Wszystko po to, byś mógł wygodnie korzystać z usług naszego banku.
Zawsze bezpiecznie, bez wychodzenia z domu.
Co zmieniliśmy?
Historia transakcji
Wszystkie zrealizowane transakcje znajdziesz w miniaplikacji Historia transakcji.
Przelewy odrzucone
Jeśli z jakiegoś powodu zlecony przez Ciebie przelew nie będzie mógł zostać zrealizowany (np. gdy na koncie zabraknie środków), informacje o tym znajdziesz w mini aplikacji Przelewy, zakładce Odrzucone
Pobieranie potwierdzeń
Potwierdzenia zrealizowanych transakcji pobierzesz w miniaplikacji Historia transakcji. Po kliknięciu przycisku Pobierz potwierdzenia transakcji, będziesz mógł zaznaczyć wybrane transakcje, dla których chcesz pobrać potwierdzenie. Aby rozpocząć pobieranie kliknij przycisk Pobierz potwierdzenia
Przelewy oczekujące
Zlecone przez Ciebie przelewy oczekujące na realizację (w tym te z tytułu zlecenia stałego), znajdziesz zarówno w miniaplikacji Przelewy w zakładce Oczekujące, jak i w miniaplikacji Rachunki, w zakładce Przelewy oczekujące
Zlecenia stałe
Nie martw się terminami rachunków. Jeśli często wykonujesz powtarzalne przelewy (np. za abonament internetowy) możesz utworzyć Zlecenie stałe i zarządzać nim w miniaplikacji Przelewy zakładka Zlecenia stałe.
Wczytywanie list
Wprowadziliśmy dynamiczne wczytywanie treści na listach, czyli brak tzw. stronicowania. Na długich listach kolejne wersy (np. na liście transakcji) wczytają się dynamicznie w trakcie przewijania stron.