Gwarancja i poręczenia
Oferta skierowana do klientów posiadających rachunek bieżący
Zlecenia płatnicze
Usługa polega na powierzeniu bankowi wykonywania powtarzających się płatności.
Centrala Banku
ul. Rynek 15, 38-340 Biecz
(13) 44-71-281
(13) 44-71-022
Inne usługi
Program 300/500 plus
Pobierz instrukcję jak wypełnić wniosek >>
Tarcza finansowa PFR
Gwarancja i poręczenia
Oferta skierowana do klientów posiadających rachunek bieżący
Gwarancja to zobowiązanie banku podejmowane na zlecenie klienta, do wypłacenia osobie uprawnionej określonej w gwarancji kwoty, na żądanie beneficjenta przedłożone w banku, w sytuacji, kiedy zleceniodawca gwarancji nie wykonał zobowiązań zabezpieczonych gwarancją. Gwarancja bankowa może dotyczyć zabezpieczenia wykonania zobowiązań, m.in.: spłatę kredytu, zapłatę za towar lub usługę, dobre wykonanie kontraktu, zwrot zaliczki, zapłatę wadium przetargowego.
Dokumenty do pobrania:
Zlecenia płatnicze
Usługa polega na powierzeniu bankowi wykonywania powtarzających się płatności.
Stałe zlecenie płatnicze polega na powierzeniu bankowi wykonywania powtarzających się płatności, dokonywanych w określonych terminach i na określone (stałe) kwoty. Można w ten sposób regulować należności za media, czynsz, itp. Klient posiadający rachunek bieżący i pomocniczy może skorzystać z dwóch rodzajów zleceń płatniczych: jednorazowych lub stałych.
Zlecenia stałe i jednorazowe można realizować na dowolny rachunek bankowy w Polsce ze środków zgromadzonych na koncie, należy jedynie pamiętać, aby w terminie płatności na rachunku znajdowały się środki wystarczające na pokrycie należności.
Z usługi można korzystać zarówno w bankowości tradycyjnej jak i internetowej.