Przejdź do głównej treści

Gwarancja i poręczenia

    Oferta skierowana do klientów posiadających rachunek bieżący.

    Gwarancja to zobowiązanie banku podejmowane na zlecenie klienta, do wypłacenia osobie uprawnionej określonej w gwarancji kwoty, na żądanie beneficjenta przedłożone w banku, w sytuacji, kiedy zleceniodawca gwarancji nie wykonał zobowiązań zabezpieczonych gwarancją. Gwarancja bankowa może dotyczyć zabezpieczenia wykonania zobowiązań, m.in.: spłatę kredytu, zapłatę za towar lub usługę, dobre wykonanie kontraktu, zwrot zaliczki, zapłatę wadium przetargowego.

    Infolinia Banku Spółdzielczego w Bieczu

    • zastrzeganie kart
    • odblokowanie/blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej
    • reklamacje

    phone (0-13) 44-38-100

    envelope  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     

    Centrala Banku Spółdzielczego w Bieczu

     phone(0-13) 44-71-281, (0-13) 44-71-022 (czynna od pon. do pt. od 7:30 do 17:00)

     

     

    KOD SWIFT: POLUPLPR

    Znajdziesz nas też tutaj